Piletiinfo

INFOTELEFON

Sõiduplaanide, pileti hindade ja vabade kohtade olemasolu kohta saab tasuta infot numbril 17799. Sõltuvalt helistaja kasutatavast lepingupaketist lisandub telefonioperaatori poolt kehtestatud kõnetasu (Telia: 0,3196 €/min, Tele2 0,30 €/min, Elisa 0,62 €/min – seisuga 24.03.2016). Infotelefon töötab esmaspäevast reedeni ajavahemikus 08.00–19.00. Lux Expressi tasuta infotelefon vastab numbril +372 680 0909 iga päev ajavahemikus 08.00–22.00.

Bussipileteid saab osta e-poest, kassadest ja bussijuhi käest. Eesti siseliinidele müüakse pileteid 10–30 päeva enne reisi väljumist, rahvusvahelistele liinidele kuni 6 kuud enne reisi väljumist.

E-POOD

E-poes saab sõiduplaane otsida ja bussipileteid osta. Piletite eest saab tasuda Swedbank, SEB Pank, Danske Bank, Nordea, Krediidipanga ja LHV panga kaudu. Pärast tasumist on võimalik välja printida e-pilet või tellida SMS-ina piletinumber. Piletinumbri alusel tuleb enne reisile minekut kassas või iseteeninduse automaadist välja printida pilet. Bussi sisenedes peab olema pilet paberkandjal. Täpsemaid tingimusi iseprinditud pileti kasutamise kohta loe: https://www.tpilet.ee/info/tingimused/.

KASSAD

Kassad on avatud esmaspäevast pühapäevani 08.00–20.00. Kassad müüvad pileteid kuni 5 minutit enne reisi väljumist.

BUSSIJUHT

Bussijuht müüb bussist pileteid vabade kohtade olemasolul 5 minutit enne reisi väljumist. Tasumine toimub enamasti sularahas.